CRM software speciaal voor zakelijke dienstverlening
Wie leest de mail als jij ziek bent?
In veel bedrijven is de persoonlijke mailbox dé plek waar klantcontact plaatsvindt. Maar stel jezelf eens de vraag… Is dat eigenlijk wel handig? Wat doe je bijvoorbeeld bij uitval door ziekte of als iemand met vakantie gaat? Wordt de mail dan nog wel gelezen?
Wij stroomlijnen jouw klantcontacten door King CRM te implementeren en te koppelen aan jouw communicatiekanalen, zoals de website en Outlook. Het resultaat: elk klantcontact wordt centraal gekoppeld en organisatiebreed gedeeld.
Voortaan beschikt iedereen over dezelfde informatie. Van degene die de afspraken maakt tot degene die de afspraken nakomt: met CRM via King beschikt iedereen over dezelfde klantinformatie.
Vertrouwd door het mkb
Ondernemers in Noord-Nederland vertrouwen op de flexibele oplossingen van King Expert Center.
Meer omzet uit bestaande klanten
In veel bedrijven heeft iedere medewerker zijn eigen communicatielijnen met klanten.
Toch ga je merken dat die oplossing minder handig is als de organisatie een groeispurt maakt. Want juist tijdens een periode van groei wil je zicht houden op kansen, zoals up- en cross-sell en andere mogelijkheden om meer omzet te halen uit het bestaande klantportfolio.
CRM software creëert dan de kansen waar je naar op zoek bent. Door relatiebeheer in te richten vanuit een specifiek daarvoor ontwikkeld systeem, hou je namelijk zicht op verbeteringen en kun je actief sturen op kansen.
Meer omzet is dan geen toeval, maar het resultaat van een zorgvuldig uitgekiend beleid.
Slimmer relatiebeheer met CRM software
- Gemakkelijk gegevens en documenten koppelen aan contactpersonen.
- Op elke locatie de klanthistorie bekijken en aanpassen, zelfs op locatie bij de klant.
- Organisatiebreed belangrijke afspraken (offertes, gespreksverslagen) simpel delen.
Upsell en klantbehoud
Door alle klantdata te verzamelen en te organiseren, haal je het maximale uit bestaande relaties. Dat begint met het stroomlijnen van de klantcontacten en de contactfrequentie, en het organisatiebreed beschikbaar maken van gemaakte afspraken.
Door systematisch klantcontacten te registreren krijg je inzicht in waar de kansen liggen, zoals voor klantbehoud of upselling.
Meer inzicht, beter resultaat
- Verkoopkansen sneller in beeld.
- Sturen op service.
- Grip op klantbehoud.
Op zoek naar CRM software voor zakelijke dienstverlening? Laat geen kansen liggen en stroomlijn klantbehoud, upselling en acquisitie.
Bespaar tijd en geld voor een vast bedrag per maand.
King Expert Center is voor ondernemers
- Meer dan 20 jaar ervaring
- Landelijke expertise, Drentse nuchterheid
- Betrokken en bereikbaar
Stapsgewijs van probleem naar oplossing
In een eerste telefoongesprek bespreken we de uitdagingen waar jouw bedrijf voor staat.
Tijdens dit gesprek ontdek je welke oplossingen King Expert Center biedt en krijg je een globale indicatie van de kosten.
In een tweede telefoongesprek nemen we de bedrijfsprocessen door en inventariseren we hoeveel medewerkers bij elk proces betrokken zijn.
Wij bedenken een flexibele oplossing voor jouw unieke uitdagingen en werken dit uit in King Software.
We komen bij je langs of plannen een overlegmoment via Microsoft Teams.
We vertellen welke oplossing we hebben ontworpen en tonen je hoe dat er in King Software uitziet.
We werken onze oplossing uit naar een gerichte offerte, inclusief een concrete planning. Zo weet je precies wat het kost en wanneer we opleveren.
Is de offerte akkoord? Dan begint de implementatie van onze oplossing.
De beloofde stappen worden nauwgezet uitgevoerd, waarbij we tijdens elke stap de impact op de productie zoveel mogelijk beperken.
We zorgen dat alle medewerkers op de dag van de livegang kunnen werken binnen de nieuwe systemen.
Iedereen ontvangt de juiste devices, inloggegevens en de bijbehorende werkinstructie.
Na de livegang bezoeken we de werkvloer en inventariseren we de meningen van de werknemers.
Aan de hand van feedback van de werkvloer kunnen we tips geven of wellicht nog extra stappen maken.
Een vraag over het gebruik van King Software? We zijn altijd goed bereikbaar en zitten voor je klaar.
Een partnership zonder poespas
King Expert Center is automatiseerder in Noordoost-Nederland. Wij zijn geen mannen en vrouwen in driedelig pak, maar hardwerkende ondernemers (net als jij). Nuchter, direct en efficiënt.
Wij luisteren naar onze klanten, zetten hun problemen om in oplossingen en zorgen ervoor dat iedereen in het bedrijf die oplossingen goed kan gaan gebruiken.
Kortom: geen poespas, maar direct een snelle en betrouwbare oplossing gebaseerd op een duurzame partnership.
Haal meer uit jouw huidige netwerk en vraag vandaag nog de demo van onze CRM software voor zakelijke dienstverlening aan.
Veelgestelde vragen over CRM software voor zakelijke dienstverlening
King CRM is een ongekend veelzijdig systeem voor het bijhouden van klanten en relaties.
Een greep uit de mogelijkheden:
- Mails worden opgeslagen in een digitaal archief, gekoppeld aan de klant of leverancier.
- Documenten centraal beheren.
- Taken en gespreksverslagen op klantniveau vastleggen.
Het CRM-systeem is inderdaad te koppelen aan bestaande kanalen en systemen, zoals bijvoorbeeld Outlook of de facturatie.
Jazeker, er is een smartphoneversie van King CRM voor Android en iOS. De mobiele app integreert naadloos met de bestaande database, waardoor iedereen beschikt over dezelfde informatie.
Flexibele bedrijfssoftware op maat geïmplementeerd | Lees wat onze klanten zeggen