Relatiebeheer (CRM) haalt meer uit bestaande relaties

Groeien zonder het overzicht te verliezen

Als kleine organisatie kom je er nog mee weg als iedereen met klanten communiceert via de mailbox. 

Maar bij groeiende organisaties verandert de behoefte. Juist als je groeit wil je zicht houden op de mogelijkheden die je nog zou kunnen benutten… Bijvoorbeeld de mogelijkheden om een nieuwe klant binnen te halen of meer omzet te halen uit een bestaande klant. 

Daarom is het bij groei belangrijker dan ooit om zicht te houden op verbeteringen en te rapporteren op kansen. En met relatiebeheer in een professioneel CRM-systeem kan dit.

Vertrouwd door het mkb

Ondernemers in Noord-Nederland vertrouwen op de flexibele oplossingen van King Expert Center.

Documenteren is beter dan mailen

Mailen vanuit een persoonlijk adres is makkelijk, maar is het ook handig? Want wat doe je als iemand opeens ziek wordt?

Koppel King CRM aan Outlook voor nóg beter relatiebeheer. Belangrijke mails worden gekoppeld aan de juiste relatie en organisatiebreed beschikbaar gemaakt. 

Zo beschikt iedereen in de organisatie over de meest recente afspraken, zodat je ook zeker weet dat alle afdelingen doen wat is beloofd.

"Dankzij King Expert Center weet ik wat er is verkocht, zelfs voordat het weg is."
Karin van Dam-Simon
Eigenaar Simon Speelgoed

Met CRM relatiebeheer werk je slimmer

Hexagon png teamwork 2

Upsell en klantbehoud

Door alle klantdata te verzamelen en te organiseren, haal je het maximale uit bestaande relaties. Dat begint met het stroomlijnen van de klantcontacten en de contactfrequentie, en het organisatiebreed beschikbaar maken van gemaakte afspraken.

Door systematisch klantcontacten te registreren krijg je inzicht in kansen, zoals voor klantbehoud of upselling.

Meer inzicht voor meer resultaat

Kansen zijn er om te benutten. Laat jouw organisatie kansen liggen qua klantbehoud, upselling of acquisitie? Dan is het tijd om klantcontacten te stroomlijnen met CRM relatiebeheer.

King Expert Center is voor ondernemers

BJ-Nick

Stapsgewijs van probleem naar oplossing

In een eerste telefoongesprek bespreken we de uitdagingen waar jouw bedrijf voor staat.

Tijdens dit gesprek ontdek je welke oplossingen King Expert Center biedt en krijg je een globale indicatie van de kosten.

In een tweede telefoongesprek nemen we de bedrijfsprocessen door en inventariseren we hoeveel medewerkers bij elk proces betrokken zijn.

Wij bedenken een flexibele oplossing voor jouw unieke uitdagingen en werken dit uit in King Software.

We komen bij je langs of plannen een overlegmoment via Microsoft Teams.

We vertellen welke oplossing we hebben ontworpen en tonen je hoe dat er in King Software uitziet.

We werken onze oplossing uit naar een gerichte offerte, inclusief een concrete planning. Zo weet je precies wat het kost en wanneer we opleveren.

Is de offerte akkoord? Dan begint de implementatie van onze oplossing.

De beloofde stappen worden nauwgezet uitgevoerd, waarbij we tijdens elke stap de impact op de productie zoveel mogelijk beperken.

We zorgen dat alle medewerkers op de dag van de livegang kunnen werken binnen de nieuwe systemen.

Iedereen ontvangt de juiste devices, inloggegevens en de bijbehorende werkinstructie.

Na de livegang bezoeken we de werkvloer en inventariseren we de meningen van de werknemers.

Aan de hand van feedback van de werkvloer kunnen we tips geven of wellicht nog extra stappen maken.

Een vraag over het gebruik van King Software? We zijn altijd goed bereikbaar en zitten voor je klaar.

814865

Een partnership zonder poespas​

King Expert Center is automatiseerder in Noordoost-Nederland. Wij zijn geen mannen en vrouwen in driedelig pak, maar hardwerkende ondernemers (net als jij). Nuchter, direct en efficiënt.

Wij luisteren naar onze klanten, zetten hun problemen om in oplossingen en zorgen ervoor dat iedereen in het bedrijf die oplossingen goed kan gaan gebruiken.

Kortom: geen poespas, maar direct een snelle en betrouwbare oplossing gebaseerd op een duurzame partnership.

"Vroeger waren we zó druk met administratie en de facturatie dat voor acquisitie en een goede inkoop geen tijd was. Dankzij King Expert Center hebben we weer tijd om in te kopen."

Haal meer uit jouw huidige netwerk en vraag vandaag nog de demo aan.

Veelgestelde vragen over CRM-relatiebeheer van King Expert Center

King CRM is veelzijdig. Een greep uit de mogelijkheden:

 

- Mails automatisch vastleggen in een digitaal archief.
- Centraal beheer van mails en documenten.
- Documenten, taken en contacten registreren op klantniveau.

Jazeker. De King CRM-app is gratis te downloaden voor Android en iOS. De app integreert naadloos met de betaalde versie van King.

Het CRM-systeem is te koppelen aan bestaande kanalen voor klantcontacten, waaronder uiteraard Outlook.

4.5
4.5/5

Flexibele bedrijfssoftware op maat geïmplementeerd | Lees wat onze klanten zeggen